הלקוחות של חברת ITIL Consulting, ההישגים וההצלחות!
זוהי רשימה חלקית של לקוחותינו, תיאור של הפרוייקטים שעשינו ושאר סיפורי הצלחה. המכנה המשותף בכל סיפורי ההצלחה הללו: הערך המשמעותי שהתווסף ללקוחותינו, והעובדה שמהלך יישום תהליכי העבודה החדשים הושם דגש על ניהול השינוי עצמו – רתימת העובדים לשיטה החדשה, כדי שכל אחד מהם יפיק תועלת מתהליכי העבודה החדשים.
מה סוד ההצלחה שלנו?
ניהול השינוי. התייחסות לאנשים במהלך היישום.
כל הטמעה של תהליכי עבודה היא בעצם שינוי. שינוי בדרך בה אנשים עושים את עבודתם, שינוי בתרבות הארגונית, שינוי ביחסים בין עובד לחברו. ובטבע שלנו אנחנו מתנגדים לשינוי. לכל שינוי. גם כאשר הוא לטובתנו – קודם כל ננסה להתנגד. להיזכר ב”שומים והבצלים אשר אכלנו במצרים”. זה בטבע האדם להתנגד לשינוי. יועצי איי-טיל יועצים הם בעלי הכשרה לנהל שינוי ע”פ המתודה “Management of Change”, ופועלים על פיה בכל פרוייקט, קטן כגדול. ההצלחות בנושא זה מרשימות: אמנם נדרשת עבודה רבה יותר בתחילת הדרך, אך המון עבודה נחסכת בהמשך, מאחר ולא צריך להתמודד עם הסרת התנגדויות.
מקצוענות מעל ומעבר
מנכ”ל החברה – בני קמין – הוא חלוץ ITIL בארץ, והראשון שיישם בארץ תהליכי ITIL בפרוייקטים כגון בבנק לאומי ובחברת החשמל. הידע העצום והניסיון הרב שאנו מביאים איתנו לפרוייקטים של שיפור תהליכי עבודה ב-IT מאפשר לנו להריץ פרוייקטים ביעילות, במהירות, וללא תקלות. אגב, אצל חלק מהלקוחות שלנו אנו מיישמים שיטות ניהול טובות יותר ב-IT גם ללא קשר למתודת ITIL. שכן הכנסת שיפור ארגוני הוא קודם כל תכנון של תהליכי העבודה. “לחשוב קודם, לעשות אחר-כך”.
ניהול כל עבודה כפרוייקט
עם רקע עשיר בניהול פרוייקטים אנשינו מבצעים כל עבודה ע”פ שיטות ניהול פרוייקטים מקובלות. אנו עובדים בהתאמה להנחיות PMBoK כלומר Project Management Book of Knowledge, ובכך מקטינים את הסיכונים לחריגות בלו”ז, בתקציב ובתכולות.
להביא ערך. להוסיף ערך לארגון
ארגון שנכנס איתנו לעבודה יודע שהוא מקבל ערך אמיתי. שעל כל שקל של עבודה שאנחנו עושים – הוא יקבל 2-5 שקלים בחזרה בצורה של תוספת ערך. תועלת. שיפור. טיפול בתהליכי עבודה ושיפורם זו לא משימה פשוטה, ולפעמים בתחילת הדרך קשה להבחין כיצד זה עוזר לנו. אבל עם סיום העבודה עוברת בראש של כל השותפים לעשייה: “איך לא עשינו את זה קודם”?
ו… בקשה אחרונה.